Monday, August 3, 2009

EMV sprint

EMV sprint toimus Põlvas, start Intsikurmus, finiš staadionil. Nagu juba varem mainisin, osalesin seekord M35 klassis. Põhjus: sprindikarikasarja juhend.

Ja kui meenutada, siis polegi seepärast kunagi oma klassis EMV sprinti jooksnud. Natuke jama ja seda ka teistele oma klassi meestele, sest konkurentsi vähenedes väheneb ka medali väärtus. Ning nooremad mehed võivad pahaks panna, kui mõni vanake nende eest medali ära võtab (n kaks aastat tagasi saadud M40 kuld) J

Jooksust.
Stardikoht oli üsna hea, lõpuosas, 1min Tenno Alamaa järel ja 1min Dmitri Švedi ees. Konkurentidest tõsisemad veel Margus Klementsov ja Karli Lambot. Häid mehi oli teisigi, kuid oma jooksuvõimet pidasin neist paremaks..

Kuna võistluse esimene osa toimus metsas, siis olin seal üsna ebakindel. Paljudele kohalikele ja vanadele koondislastele on Intsikurmu mets vägagi tuttav koht, minule sugugi mitte.

Sekundeid läks kaduma pea iga punktiga, näiteks esimese punkti juures ajasin laia raja ja tee segamini ja hakkasin punkti otsima 20m varem. Läksin isegi kolm sammu tagasi. Seismine, kaardilugemine, viga vähemalt 10 sek.

Majade vahel kiirus tõusis, kuid Šved oli silmsides ning lähenes jõudsalt. Üheksandas punktis sai ta mind kätte, kaheteistkümnendas mööda. Aga suureks rõõmus ühines selles punktis meiega Tenno, kes oli teinud parajalt suure vea. No nii, põhikonkurent sprindikarikasarjas oli peaaegu võidetud. Teel kolmeteistkümnendasse tegin “kavala“ liigutuse ja hüppasin teistest erinevalt liiga vara müüride vahele punkti otsima. Tekkis 20-25m vahe, mis püsis lõpuni. Tennol oli hea lõpukiirus, sai natuke ka Švedil eest ära. Aga talle kokkuvõttes siiski vaid 5.koht, Šved lõpetas järjekordselt võitjana, mulle suurepärane kolmas koht. Teiseks tuli Karli Lambot.


Tenno ees, Dmitri järel ja mina kaugemal taga

Tulemused
Rada

Meie EM rogaini tiimist võitis Marje N35 klassi (!), Mati tegi M45 rajal 3-minutilise vea.


M35 esikolmik


PILDID (mõned Madise klõpsud)

EMV öine toimus samal päeval/öösel Saarjärvel, Põlvast ca 10km Värska poole. Untsuläinud võistlus ja seda mitmes mõttes. Aga sellest homme.

Üllatus tagantjärgi (lisatud 3.aug õhtul)

Etapp 13-14, kõik M20 medalinoored panid otse (punane joon). Esimene mõte: kuidas nii võib?
Siis natuke seedimist ja tõesti-tõesti, tegu vist erinevate tasanditega. Meie kolm (Tenno, Dmitri ja mina) panime küll ringiga (sinine joon).
Tubli etapp rajameister Avo Veermäe poolt. Üldse oli hea sprindirada.

10 comments:

Marek said...

Kust pilte saab näha?

eduardp said...

Tegelt tegi poiss tegi mõned pildid veteranidest.
Panin lingi blogisse.

Marek said...

huvitav tähelepanek: Kõik piltidel olevad sportlased jooksid nõlvast üles trepi kõrvalt muru pealt.

eduardp said...

Just, veteranid jooksidki kõik trepist üles. Mul endal ei tulnud pähegi nõlva lõigata. Siis polnud ka loha.
Selle "jamaga" alustas vist põhiklass, ainult Andreas Kraas pani otse üles.

Marek said...

Mina läksin trepist, sest alguses oli muru vihma tõttu väga libe ja mul ei olnud naelu jalatsi all ka. Libedust oli tunda ka pärast viimast punkti nõlvast alla minnes.

Tanza said...

Kuna seal 13-14 vahel ei olnud hoone paku joonega, siis võis läbida, ehk siis päriselus teise korruse alt läbi joosta. Ma nägin seda läbimise võimalust just siis kui hakkasin ümber hoone ringi jooksma.

eduardp said...

Aga seal EI OLE ju peen joon. Minu silm küll seda paksust joonest ei erista. Tegelikult peaks joon olema samasugune nagu hoone ümber, siis poleks küsimust tekkinud.
Aga ma võn ka eksida. Nagu alati :)

Marek said...

Nö võra ehk hoonealuse (kust saab alt läbi joosta) joon on tegele veel veidi peeneb kui tavalise hoone (keelatud läbida) ümbrisjoon. Antud juhul oli tegemist silla tingmärgiga. Ehk teisisõnu saab ka pealt joosta üle. Silla asja tõestab see, et 13-14 ühendusjoonest veidi paremal on 2-3 täpikest, mis näitab altmineku tunneli piiri, kuid sama piir on teisel pool märkimata vbl selle präast, et hoone on teiseks tunneli ääreks. Samas, kui selle asjanduse peal saab ka joosta, et kasutati silla tingmärki, siis oleks pidanud helehalli asemel olema asfaldi-beež ja tunneli ääred võiksid olla igaks juhuks mõlemal pool. Kokkuvõtted kaardiautor kasutas minu arvates kahe eri võimaliku versiooni segaversiooni objekti kujutamisel. Kui minu arusaam on raske mõistetav, siis vajadusel teen selgitava joonise. Samas võin ka ise veidi valesti asjadst aru saada.

eduardp said...

Hea põhjalik analüüs.

Anonymous said...

Kaart peab olema loetav joostes, mitte luubiga laua taga mõistatuse lahendamine.
Rene