Thursday, January 23, 2014

Keila Õhk 2014

Sõitsin linnast koju, auto termomeeter näitas -17°C. Tarmo Klaar oli korraldanud puutevaba SI-pulkade testvõistluse Keila Õhk 2014, mis oli ikka täitsa päris suusa-o moodi. Abimeheks radade tegemisel oli Mait Tõnisson.

Läksin kohale, kartsin, et osalejaid tuleb kohale vähe. Oli hiline aeg, pealegi pime ja külm.

Kuid parkimisplats oli autosid täis. Kõik, kes vähegi suuskadel püsisid ja kaarti lugeda oskasid, olid kohal. See oli sellel aastal vist esimene suusa-o Eestis.

Rada oli tasemel, tegin mitu suurt viga ja vale teevalikut. Koduseintest polnud kasu. Näpud külmetasid, lõpus ka varbad. Kuid see oli teisejärguline, sest Viljar Vainolaga oli vaja rebida. Kord oli üks ees, siis teine, lõpuks tehti ärtust ära. Lahendasin etapi 10-11 valesti.

Tulemused
Testimise tulemused


6 comments:

Peeter said...

Ei sõnagi sellest, kuidas uus süsteem töötas!?

eduardp said...

Õige jah. Olin igas punktis ebakindel, et kas märge ikka jääb peale või ei. Signaal oli üsna märkamatu, sh heli. Seepärast lähenesin jaamale alati lähedale ja kaugemalt kiiruga mööda ei sõitnud. Kõik märked olid olemas. Kuidas teistel, ehk Tarmo täpsustab?

Meelis M. said...

Kahjuks jäi mul koduõuel võistlustel osalemata! Mul oli isegi juba plaan valmis kuidas koduste vahenditega suusa-o. kaardihoidja meisterdada kuid nädala algul tabanud kõhutõbi tõmbas plaanidele kriipsu peale.

Meelis

Anonymous said...

Esmane analüüs test üritusest sai kirja pandud kodulehelehttp://tak-soft.com/teenused/ajavott/keilaso14/

Ma ise arvan, et test õnnestus. Uus asi tahab harjumist ja harjutamist.
Eestis on nüüd komplekt jaamu ja kiipe olemas. Loodetavasti saab järgmistel SO ja RO võistlustel juba puutevabalt märkida.

Rajameister, Tarmo

Anonymous said...

keila maasti võimaldab sellised trenne/testsõite kasvõi igal õhtul korraldada. Igal juhul kindel plaan isegi järgmisel vabal (ja lumisel) nädalavahetusel rada läbisõita.
Küsimus korraldajatele, kuis ned punktitus-rajad olid tehud? läbikõnnitud linnlaste poolt või miskit raskust järgi vedades?
Mart

Mait said...

Täpitustel on paljudel jalajäljed all. Tarmo sõitis need läbi ja kaardistas ja ma sõitsin eile ennelõunal kõik jäljed vähemalt 4 korda läbi - jäi juba päris sõidetav jälg järgi. Peale eileöist märulit on jälg ilmselt juba super ;)

Kui huvilisi on, siis ma võiks mõelda Pirital sarnase (püsi?)raja/ürituse tegemise peale.