kolmapäev, 23. september 2020

Rattaga XT sügisrogainil

Olen alati mõelnud, et XT rogainile oleks mõistlik minna rattaga, sest kahe liikumisviisi kombineerimisel samale kaardile pannakse suur hulk punkte teede ja rajakeste äärde. Nüüd, kus rattavorm oli päris hea ja pereliikmete poolt kingitud uus maastikuratas taguotsa all, oli paras hetk see mõte teoks teha.

Paariliseks tuli varasem Xdreami- ja töökaaslane Indrek Aarna, kelle triatloni hooaeg sai läbi ja vorm eeldatavalt hea. Natuke kartsin, et rattasõidul läheb mul raskeks, kuid seda siiski ei juhtunud.

XT rogainile omaselt anti raja planeerimiseks aega vaid 5 min. Etterutates võib öelda, et ootamatult kehv radade-sihtide läbitavus sundis kiiresti plaani korrigeerima - põhjaosa lõikasime ära ja jätsime võimalikud jalgsipunktid välja. Kaotasime kõndimisega palju aega, tegime vigu ja kokkuvõttes tuli kokku üsna kehv punktisumma. Ilm oli aga suurepärane nagu ka üritus ise. Puhas nauding värskest õhust ja rattasõidust. Tundub, et see viimane hakkab järjest rohkem meeldima.

Tegime päripäeva ringi, kus kaardi lõunaosa tänavavõrk jäi kolmandasse ehk viimasesse tundi.

Esimese laksu saime etapil 24-75 ja sealt tee peale väljaminekuga. KP32-ga tegime ühe rajakese tõttu viga ja jälle matkasime ratastega metsas.

KP83 võtmise järel oli otsus selline, et enam mittesõidetavatele radadele ei lähe ja kõndimisele aega ei raiska. Välja jäid KP34 ja 37. Aega oli kulunud juba liiga palju.

KP82 juures ootasin paralleelset kergliiklusteed, kuid kodus kaarti vaadates olid seal hoopis kõrgusjooned.

3h rogaini lõpp läks kehvasti. Kõigepealt viga KP53-ga, kus kaotasime kõvasti kõndimisega aega ja siis 14 min enne lõppu tehtud otsus KP52 juures võtta joonelt enne finišit KP-d 40 ja 30. Selle variandi juures välistasime KP76.

Teel KP40-sse sõitsime aedade taha kinni ja sinna järelejäänud vähene aeg kaduski. Edasi tühjalt finišisse.

Finišis saime kohe aru, et õige variant oleks olnud KP76. Oleks.