Ma olen sellist asja juba näinud. Teinud, kogenud ja kirjutanud. Mitte öösel ja Tallinna MV-l, nagu eile, vaid päeval ja Harju MV tavarajal 2010. Samuti Tõrrepõhjal.
Siis kirjutasin nii:
Kui oli joostud 20min sai ca 45 sek hiljem startinud Jürgen mind kätte. Sinnani oli keskmine kiirus olnud 5min/km. Polnud paha. Lootsin, et haagin peale 9KP-d Jürgenile taha ja hoian nii kaua kinni, kui võimalik. Aga lähenemisel sellele punktile kiskus paremalt lähenev Jürgen mind õige kraavi juurest natuke vara eemale ja niimoodi siis me seal peata olime, Jürgen 3min, mina veel 4,5min kauem.
Kuni 9KP-ni läks ka eile kõik suurepäraselt. Ei kihutanud, tegin turvalisi rajavalikuid ja kindlaid punkti peale minekuid, koht oli kindlalt 2. Tenno kiirusel poleks tahtnud öösel joosta, eriti nende aukude ja kraavide vahel. Liikusin kogu aeg üksi, keegi ei seganud.
Kuid lähenemisel KP9-le tekkis ümber mingi seltskond. Teadsin, et sellel punktil pole nö ründekohta, pole ühtegi tugipunkti. Meenus eelmise korra viga. Seega oli vaja hoida korralikult suunda, mida ka tegin.
Kuid siis ilmus kusagilt Kuno Rooba (nagu tookord Jürgen) ja vallavanema enesekindlusega tõmbas mind ja veel kahte konkurenti liiga paremale (nagu Jürgen). Mina veetsin seal üleliigsed 7 min (tookord 7,5 min), Kuno 4 min (Jürgen 3 min).
Déjà vu.
Tulemused
neljapäev, 19. aprill 2012
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
8 kommentaari:
"Ründekoht/tugipunkt" on ju täitsa olemas, vasakult viib kraav praktiliselt otse punkti.
Liiga suure ringiga :)
Üksi olles oleksin ilmselt seda käsipuud kasutanud. Kambaga on riskijulgus suurem.
Alateadvuses pelgasid seda kohta ja lootsid kohe teiste peale?
Minu M40 debüüt lõppes fiaskoga, N21 klassis oleksin olnud 6 :)))))
Tegin kolm lahmoonakat, punkti lähenedes võtsin kiirust maha ja selle tulemuseks oli udused prillid, mitte muffigi ei näinud:)
Südamerahu tuli tagasi vaheaegade võrdlusest. Korralikult joostud etappidel olin naistest kiirem:)
Ott
Ott, sa oled ka vist vanaks jäänud, kõk vanad mehed kipuvad end võrdlema nasitega:)
Viff
Ei ütleks, et Lauri pakutud variant oleks suur ring, kui arvestada seda, kuidas sa läksid 3-4 või 5-6. Kui minna kirde-edela-suunalist kraavi mööda, siis jääb üle lugeda, mitu kraavi otsa on paremal.
Sinu 5-6 on ikka väga turvaline valik. Mul oli sama etapp 8-9, kuid enne KP-d kaldusin kuidagi ära ning süvenes ebakindlus ja 50sek viga oli tõsiasi, kuid läbisin ikka sinust 6sek kiiremini. Seal oleks olnud vist parim teevalik diagonaalselt loodesse teederisti ja siis põhjasuunas väiksele rajale ja siis sealt üks lohkudest võtta ründepunktiks.
Kaardi omanikku tuleks kiita, et vahepeal on põhjasuuna jooni kitkutud objektide kohalt, mis võib-olla oli kasu rajal.
Etapiga 5-6 olen rahul, eriti selles osas, et jooksu ajal tegin plaani turvalisemaks. Kahjuks ei leidnud õige künka pealt auku üles, KP oli augu põhjas. Vaid tänu kaasvõistlejale sain 10m kauguselt kätte, kahjuks oli üle 30sek juba läinud.
Etapil 8-9 diagonaalkraavi käsitoena ei näinud (selline mõte ei tulnud pähegi). Peast käis läbi, et loen samme tee käänakust, kuid seda nurka ei tahtnud ka välja joosta. Ja mõte jäigi tee peale kinni. Kuni tulid teised ja kaotasin initsiatiivi.
Hullud rongid olid 8-9-10-11, mitu rada jooksis kokku.
Minu kindlus peituski selles, et nägin kraavi otsa ära ja tegin järgnevalt kolm hüpet üle kraavide ja sirutasin juba käe ette märke tegemiseks aga punkti ei olnud... Etsi liikumistee on väär, reaalsuses ründasime punkti järgmise kraavi otsast.
KP9 piirkond on kiiksuga. Ma pole seal kordagi skoorinud. Ikka ja alati on mingi kamm olnud. Ja seda heledas päevavalguses! Küllap see Lauri viidatud kraav on kah pelgalt virtuaalne reaalsus:)
Postita kommentaar