tag:blogger.com,1999:blog-626590590187377131.post5475631262199639716..comments2024-03-28T23:19:07.822+02:00Comments on Etsi blogi: Keila Jõepargi Sprint - rajameistri mõtelusededuardphttp://www.blogger.com/profile/12653917838980511790noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-626590590187377131.post-53775086195963184762010-05-08T08:27:57.789+03:002010-05-08T08:27:57.789+03:00Mina kartsin ikka palju hullemat, et punktid ka se...Mina kartsin ikka palju hullemat, et punktid ka sellel läänepoolsel vette uppunud alal ja veel hullemini võsas. Aga näe, olid täiesti inimlikes kohtades, paljud seal, kus arvasingi neid olevat. Aga raudteesilda on võimalik ületada ka seest. 30 aastat tagasi ainult nii teisele poole jõge ja jõe keskele saarekesele läksimegi.<br />TAAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-626590590187377131.post-72557761949483901402010-05-08T07:48:51.862+03:002010-05-08T07:48:51.862+03:00Peep lubas ära teha, ehk õnnestub täna lõuna ajal ...Peep lubas ära teha, ehk õnnestub täna lõuna ajal kusagil Saaremaa praamil...eduardphttps://www.blogger.com/profile/12653917838980511790noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-626590590187377131.post-83677631506512332592010-05-08T01:09:15.779+03:002010-05-08T01:09:15.779+03:00Äkki peaks tegema ka radade joonistamise võimaluse...Äkki peaks tegema ka radade joonistamise võimaluse. Selleks vaja minuteada kaarti piltfailina ning tulemusi xml-formaadis, mis hiljem pakkida rar-is. Uve Nummert OK Kape-st on ehk nõus.Marekhttps://www.blogger.com/profile/13201994012568718617noreply@blogger.com